Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


seronok first time bersahur

Friday 13 August 2010 | 07:25:00 | 1 comment(s)

morning! hari ni je dah masuk hari ketiga berpuasa. cepat je kan. pejam celik pejam celik, nanti dah nak raya. huhu. tak sabar. ^___^ cerita pasal nak raya ni, korang dah beli baju raya? haa, jangan last minute. aku awal awal lagi dah tempah. tema baju raya kali ni warna turqoise hijau. mak yang pilih. korang punya pulak? hmm.. oh ye, hari ni 1st time tau aku bersahur (utk ramadhan tahun ni). aku sebenarnya jenis yang malas nak bangun sahur. kalau kat rumah lain cerita, mak/ ayah akan kejutkan kalau tak bangun sahur. makan nasi sama sama. tapi kalau kat sini, bila dah duduk jauh dengan family (shah alam - kl jauh ke?), makan je la apa yang ada. kalau aku malas sangat nak bangun, aku akan minum air masak je. menu sahur aku pagi tadi, roti sapu jem peanut & coklat, epal merah dengan nescafe. kenyang habis. dah minum nescafe, segar mata. tak jadi nak sambung tidur. lepas buat kerja sikit, terus online. kelas aku hari ni pukul 1030. so, ada masa lagi. huhu. okay bloggers, selamat berpuasa ye. ^__^


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.