Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


test yang patutnya pukul 215 tiba tiba tukar pukul 1215. then...

Sunday 22 August 2010 | 21:40:00 | 0 comment(s)

hye bloggers! macam mana hari minggu korang? seronok tak? hari minggu aku sangat lah tak seronok. sebabnya aku tak cuti weh. semua orang bercuti hari ni. hari minggu patutnya hari untuk rehat. tapi, aku tak dapat rehat langsung. test aku berturut turut weh. dari jumaat hari tu sampai hari ni. nasib baik esok tak ada, selasa nanti sambung balik. kalau tak, memang aku tak larat dah. serius. aku ni kan insan yang lemah. kuikuikui.

aku menyampah sangat dengan hari ni. menggelabah tau tak bila tiba tiba orang serbu bilik aku cakap yang test audit pukul 1215 bukannya 215 seperti dalam jadual. aku beria ia lah menafikan. sebabnya, sumber tu datangnya dari lecturer kelas B. mungkin kelas diorang je lah kot. aku pun ignore je. pukul 11, aku rasa tak sedap hati. so, tanya lah member2 aku yang lain. diorang pun tak tahu. sama pening macam aku. bila tiqah call madam, madam ckp yang test pukul 215. tu kelas lain, kelas aku start ikut jadual. lega sekejap. tapi 1130, aku dikejutkan lagi dengan berita itu. gelabah aku tau tak. dalam blog fac akaun, memang dah update yang paper test pukul 1215. gila ah! aku siap 10 minit. then, aku jalan dengan pantasnya pergi menara saas atas bukit sana tu. kaki aku lenguh, tapi aku cepatkan langkah. sampai, aku rasa semput. penat weh. nak tarik nafas pun tak larat. pecah rekod aku berjalan 15 minit sahaja. paling awal pun biasa 20 minit. tu pun memang aku jalan cepat.

nasib baiklah ada lif. kalau tak lagi naya sebabnya test aku kat tingkat 13. tak mampu dah aku nak menapak. cukup cukuplah. nak tahu satu berita menyakitkan. test kitorang still 215. tu untuk kelas lain je. menyampah tak menyampah. oh, dah lah aku penat gila weh. tengok tengok, hampeh je. kalau tahu, memang aku ignore je berita tu. tak payah susah susah menggelabah tak tentu pasal. hush..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.