Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


tiba tiba aku jadi ragu ragu

Tuesday, 10 August 2010 | 16:46:00 | 0 comment(s)

dulu aku tekad nak buat. lepas mencuba sekali, aku terus buat keputusan tanpa teragak agak. sekarang, aku jadi ragu ragu pula. betulkah tindakan aku ni? aku memang sayang, tapi aku butakan mata. harapan aku cuma satu. dan aku inginkan harapan itu jadi kenyataan. kenapa aku mesti bertindak terburu buru? kenapa aku tak tunggu dulu? aku tahu yang apa yang aku buat demi kebaikan aku. tapi takkan lah sampai aku kena korban kan semuanya. aku jadi takut. gelisah kian menghimpit aku. aku rasa bersalah tiba tiba. dulu, aku rasa geram dengan mak bila mak mempersoalkan tindakan yang aku ambil. mak cuma beri nasihat, tapi aku tak nak dengar. aku anggap yang mak tak faham apa yang aku rasa. aku cuma nak mak yakin dengan keputusan yang aku buat. tapi, tengoklah, keputusan yang aku ambil ni buat aku berada di jalan buntu. aku tak sanggup. tapi aku dah berada separuh jalan. lagi separuh lagi untuk habiskan. kalau aku berhenti, sia sia lah risiko, pengorbanan yang aku buat sebulan ni. bukan sedikit, tapi banyak. nak tak nak aku memang kena teruskan.. cuma, pilihan yang lagi satu tu aku akan cuba elakkan.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.