Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


end of holiday

Sunday 19 September 2010 | 20:39:00 | 0 comment(s)

it's the end of holiday. kinda berat hati untuk sambung study balik. no mood. seems like 2 weeks is not enough. hey, saya anak manja okay. perlu duduk rumah lama lama. homesick? sentiasa. haha. dulu tak macam ni. okay, first masuk asrama, yelah of course saya giler homesick. then lama lama, okay je. at matrik, tak kisah sangat pon. but, ada jugak waktu waktu teringin nak balik. tapi, bila dah masuk uitm ni, homesick menjadi jadi. kalau boleh, saya nak duduk rumah saja. ulang alik from kl to shah alam pon tak kisah. but itu menyusahkan diri namanya. oh, saya tak suka duduk hostel actually. kalau kat melati, still boleh terima. but, now, saya duduk di kolej untuk student beruniform, rasa tak bebas. sejak duduk sini, saya tak dapat jadi diri sendiri. i've change! and saya tak suka itu. berbelah bahagi sama ada stay or keluar saja. but procedure sangat la susah. ingat senang senang ke weh? plus, kalau keluar, saya nak duduk mana? kalau rayuan ke kolej lain dapat, alhamdulillah. tapi kalau tak dapat, where should i stay? mana la pulak nak cari rumah sewa. saya serba salah. tak tahu nak buat macam mana. saya jenis yang suka duduk rumah. saya selalu rindu family saya. lagi 2 tahun setengah saya kat sini. sangat lama. haih~~

ouh, saya tak suka cuti dah habis. sekejap je rasanya. sangat tak puas. kesian mak, sebab semua orang tak ada kat rumah. she's alone right now. ayah dah balik sabah. anak anak semua dah balik ke tempat masing masing. tinggal mak seorang. tadi mak cakap, mesti kalau balik mak akan nangis, sebab semua orang tak ada. sunyi. saya sedih dengar mak cakap macam tu. kalau boleh, memang tak nak balik. saya nak duduk rumah. next week pon, mak akan sorang sorang sebab saya tak dapat balik. adik pon sama. huu. saya sudah homesick balik!!


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.