Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


masih adakah peluang buat dia?

Tuesday 14 September 2010 | 01:01:00 | 2 comment(s)

suatu ketika dulu...

kau hadir ketika diri ini dilanda kekecewaan.

mengubat luka di hati kerana seorang insan bernama lelaki.
kau pujuk, kau rawat, kau tawan hati ini.
kehadiranmu membuat diri ini terasa dihargai.
kau kata kau sayang.
kemesraan kian terjalin.
kau hulur tangan ketika aku keseorangan.
lantas aku sambut.
hubungan yang diharapkan terjalin lama putus di tengah jalan.
salah aku atau kau?
walaupun bertukar status, tapi kau tetap hargai diri ini.
malah lebih rapat berbanding ketika bersama dulu.
mungkin dah ditakdirkan kita sesuai menjadi sahabat.

kau sahabat terbaik aku.
kau selalu buat aku ketawa, bahagia, tersenyum gembira.
makin lama hati aku makin sayang.
tapi, aku terpaksa terima bahawa hubungan itu takkan ada.
kami hanya kawan.
tak mungkin ada kita.

kau tahu, tak pernah aku segembira ini melainkan dengan kau.
tapi, mengapa hati ini kau robekkan?
kau kata kau sayang.
malah mengganggap aku sebagai teman baik.
tapi kenapa kau mungkiri janji kau.
kenapa kau mengkhianati hubungan ini?

kau datang balik meminta hubungan yang terputus diteruskan.
aku terima walaupun suatu waktu dulu aku terluka.
tapi kau tetap tak berubah.
mengulangi kesilapan yang sama.
aku kecewa.
sekali lagi aku menangis kerana kehilangan sahabat.

kini, kau hubungi aku kembali.
aku jadi keliru.
apa niat kau sebenarnya?
ikhlaskah kau dalam bersahabat denganku?
setiap mesej darimu, aku jawab sambil lewa.
setiap panggilan aku biarkan.
aku takut.
takut kau ulangi lagi kesilapan dulu.
aku takut kalau aku balas, perasaan tu datang lagi.
aku tak sanggup dikecewakan lagi sekali.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.