Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish



Tuesday 21 September 2010 | 20:40:00 | 5 comment(s)

my mood is unstable.
asyik teringat kat rumah.
mungkin sebab cuti baru habis kot.
but saya rasa nak menangis saja.
tau, saya sangat rindu rumah.
rindu kat mak.
macamlah saya dah lama tak balik.
sedangkan baru je cuti.
entah kenapa, rindu kat mak kuat sangat.
hati saya jadi sayu.
saya mudah rasa sedih.
kadang kadang saya curi nangis dalam bilik.
ingatan saya kuat kat mak.
sekarang pun, saya terasa ingin menangis.
tak tahu kenapa.
kalau boleh, nak je saya terbang balik rumah sekarang jugak.
saya nak berada di rumah.
minggu ni pun saya tak dapat balik.
hai, sedihnya hati.

semalam, waktu saya makan kek pelangi dari rumah, sekali lagi saya ingin menangis.
air mata saya bergenang.
rindu kuat mencengkam.
saya rindu mak saya.
lagi lagi bila saya fikirkan mak saya tinggal sorang sorang kat rumah.
lagi saya sedih.
tak ada sesiapa jadi peneman mak.
saya nak telefon mak, tapi risau kalau air mata saya tumpah.
jadi, saya simpan perasaan saya sorang sorang.

okay, saya rasa saya kena stop sekarang.
sebab air mata saya baru saja tumpah.
saya rasa sangat sedih.
mood saya tak stabil.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.