Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


nasi lemak

Thursday 30 September 2010 | 17:16:00 | 3 comment(s)

selamat petang bloggers! hari ni hari khamis. esok dah jumaat. saya nak bagitahu yang esok saya balik rumah. yippie! haha. mengada ngada, tu pun nak bagitahu. oh, how i miss my mum and homie! tak sabar nak lepaskan rasa 'homesick' yang membiak biak since last week. huhuhu.

oh, perut saya tengah kenyang sebab baru je makan. nasi lemak kerang for today. and yeah again, 2 hari berturut turut i eat nasi lemak. i know, nasi lemak buat rasa mengantuk. but biarlah. saya suka sebab ianya nasi lemak melati. sedap. dulu time duduk kolej melati, dalam satu minggu tak sah kalau tak beli. mesti kena. tapi sekarang dah duduk teratai. nak menapak ke melati tu, liatnya rasa. sedangkan kolej seberang jalan je. but memang malas la. nak pergi dataran cendekia pun malas, apatah lagi melati kan. tapi, disebabkan saya teringin, so, balik kelas, dalam hujan hujan dengan stokin dan sandal yang basah selepas berenang renang dalam air hujan, saya gagahkan diri ke melati. usha dari jauh, kot kot gerai tak buka lagi. wuhuu, tengok dah buka, terus laju kaki ni melangkah. kalau dulu, favourite saya lauk ayam, sekarang kerang.

oh, saya memang tak makan pedas. tak boleh. pedas sikit bolehla. tapi sambal nasi lemak melati ni memang pedas. entah kenapa, saya mesti minta sambal lebih. setiap kali memang macam tu. dah tahu sangat pedas, tapi minta juga. sebabnya, sedaplah. pedas pedas pun, tahan je la. air kan ada. ;p. dalam perjalanan nak balik tu, adalah pulak girl ni pegang plastik abc. terliur pulak. dah lama mengidam. dari semester lepas. so, fikir fikir apalah salahnya kalau kali ni saya habis habisan berbelanja. biasalah, nafsu orang bercuti, menjadi jadi. huu.

tapi kan time nak bayar tu, baru perasan. alamak, harga dah naik RM0.50 la. adui, tak pelah. lain kali tak nak beli dah. ni mungkin last. kot. hee.

blabla; minggu ni je entah berapa duit saya habis. selasa hari tu, bayar duit teksi pergi office juita viden group kat pj, belanja kek secret recipe untuk tqa and waheeda. beli makanan kat kafe. esok pulak, dah plan nak makan mcd. memang belanja sakanlah. yang pastinya, confirm next week, saya akan berjimat cermat kembali. maklumlah, dah puas berbelanja. huu. (saya memang kedekut pasal duit. tapi minggu ni, mood saya terbalik pulak. xp)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.