Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


petua hari ini

Wednesday 29 September 2010 | 18:22:00 | 1 comment(s)

petua hari ini.

1. hilangkan sakit gigi
campurkan sedikit garam halus pada ubat gigi setiap kali gosok gigi pada waktu pagi. selain menghilangkan rasa sakit gigi dan mulut, gigi juga akan menjadi putih dan berseri.

2. hilangkan sakit kepala
ambil seulas bawang putih dan belah dua. letakkan di kanan dan kiri kepala. biarkan sehingga sakit kepala itu hilang. lakukan beberapa kali jika sering mengalami sakit kepala.

kenapa saya tiba tiba rajin nak beri petua pulak ni? tak pernah pernah pun. huu. pagi tadi giliran bilik saya pula untuk bagi petua untuk rollcall pagi sispa. disebabkan saya berbelah bahagi untuk keluar sispa ke tak semester depan, so saya tawarkan lah diri untuk share petua kat depan semua pegawai kadet. gementar tau tak. biasalah depan orang ramai, mana tak nervous. petua ni pun dah siap siap dah cari last week. konon macam semangat lah kan. bab bab petua ni, saya tak memang tak reti. ni pun dari internet. tak tahu lah berkesan ke tak. nak tahu, silalah mencuba. huhu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.