Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


siapa minat drama hong kong?

Monday 27 September 2010 | 17:08:00 | 0 comment(s)

petang bloggers! cuaca kat sini mendung. hari nak hujan, so, saya dah mengantuk. tapi saya nak updade blog. so, saya tak nak tidur. lagipun baru lepas makan. saya tak nak gemuk. tak sanggup nak naikkan berat badan yang memang dah naik ni. huh. lega, lepas satu lagi beban. presentation business plan dah selesai. good job wahai ahli kumpulanku! huhu. walaupun last minit, tapi kita dah buat yang terbaik kan? hee. walaupun tak perfect mana, tapi at least we try. yeah, we made it. (:

okay, saya gilakan sangat drama hong kong. minat giler weh. siapa minat, angkat tangan! huhu. kalau kat rumah, tak sah kalau tak bukak drama hong kong ni. aktor2 yang kacak, aktres yang lawa. hmm.. most drama memang best best. sejarah perkenalan awal saya dengan drama tvb hong kong ni, cerita journey to the west kat ntv7. ingat lagi watak wukong yang nakal tu. oh, tu cerita dari sekolah rendah tu. kiranya dah lebih sedekad la usia perkenalan saya dengan drama tvb ni. huhu. bermula dari situ, timbul minat tengok drama tvb ni. and sekarang, since dah ada astro, wajib tau subscribe channel wah lai toi. kalau cerita best, saya tengok la. melekat dari 8.30 pm - 10.30 pm. and since astro pon ada cerita astro and demand, lagilah subscribe. hari hari boleh tengok. and ada ulangan seminggu lepas last episod. airtime akan lebih awal dari channel WLT. kiranya, airtime sama dengan airtime hong kong. lepas keluar kat AOD, setahun atau lebih, baru keluar kat WLT.

saya sangat suka dengan pelakon drama tvb ni. paling minat, Raymond Lam. dia ni famous tau. dia digelar king of tvb. selain berlakon, dia menyanyi jugak. walaupun dah tua, 40-an rasanya tapi tetap comel oh. saya mula suka dia since dia berlakon dalam cerita survivor's law. latest cerita dia, growing through life. :). cerita tu dah habis last two weeks, but ulangan sampai last week. walaupun dah tengok sampai habis, tapi tak puas lagi. hmm, tak sabar nak balik minggu ni sebab nak tengok cerita can't buy me love pulak lakonan moses chan + chairmaine sheh. ;)

raymond lam ♥ :)


blabla; perasan tak ada saya tambah link i♥ tvb kat side? hee. dah gila cerita, mesti nak tahu update baru tvb. ;p


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.