Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


101010

Sunday 10 October 2010 | 23:29:00 | 0 comment(s)

malam bloggers! lagi setengah jam 101010 akan berlalu. ramai juga bising bising pasal tarikh ni. maklumlah, nombor dah cantik. tripple 10. saya pun suka. ramai juga kawan kawan saya yang sambut bufday hari ni. wah, seronoklah korang ye. cantik nombor. huhu. so, kepada kawan kawan ku yang sambut bufday hari ni, happy bufday lah ye. :) oh, hari ni pun ada juga yang melangsungkan perkahwinan. termasuklah angkasawan negara kita, Dr. Sheikh Muszaphar. akhirnya, setelah 8 tahun menyulam cinta, bersatu juga ke jinjang pelamin. petang tadi sempat tengok nona, alkisah cinta Dr Sheikh & Dr Halina. wah, grand betul. untung betullah Dr Halina tu ye. makin buat saya jeles. wakaka. dari majlis pertunangan sampailah majlis akad nikah, semua ditunjukkan. paling saya suka bab akad nikah la. pakaian serba putih menambahkan kekacakan Dr Sheikh & kecantikan Dr Halina. muka diorang pun memang berseri seri sepanjang majlis tu lagi lagi Dr Halina. bahagia je muka dia. dah jadi raja sehari, mestila seronok. tapi, memang sweet la diorang. tengok diorang kahwin, terasa nak kahwin pulak. huhu. oh, malam ni saya terlepas majlis persandingan kayangan Dr Sheikh & Dr Halina yang secara ekslusifnya dipaparkan di tv3. korang tengok tak? sayangnya saya tak dapat tengok. huhu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.