Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


11.10.10- i'm officially 20 ♥

Monday 11 October 2010 | 21:57:00 | 4 comment(s)


hye bloggers! 11.10.2010, i'm officially 20! wah, terasa dah tua pulak. tiba tiba umur saya bukan belasan lagi. dah masuk 20 an. macam pelik je. terasa dewasa pulak. lepas ni, bolehlah cakap kat mak, mak.. nak kahwin? huhu. confirm jawapan tak bagi punya. belajar dulu sampai habis. belajar tak habis lagi, dah fikir pasal kahwin. xp

so, for those yang bufdaynya jatuh pada hari ni, happy bufday la ye. bufday kita sama. ;)


oh, hari ni, nothing special. tak ada hadiah, tapi tak pe, sebab ramai orang wish saya. so, saya tak kisah. huhu. disebabkan saya jadi birthday girl hari ni, so, saya decide nak treat diri saya dengan kfc & donut big apple. yummy yum! saya dah lama mengidam fast food dari bulan lepas rasanya. tapi tak pergi pergi. tadi habis je kelas, terus pergi pkns sorang sorang sebab tiqah puasa. tak boleh ajak dia teman. kesian pulak kat dia. so, saya pun pergilah sorang sorang. tak best pulak rasanya. dah lama saya tak berjalan sorang kat shah alam ni. nak bershopping pun tak ada mood. saya cuma cuci mata sajalah. jalan jalan, pusing pusing. then, balik. saya terus bukak fb. penuh 1 wall saya dengan wishes. gembira tau tak. sebab saya tak pernah dapat wish banyak macam ni. huhu.

psst; bloggers, ada sesiapa nak menambahkan kegembiraan saya lagi tak? huhuhu.
sila sila..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.