Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


buntu

Friday 8 October 2010 | 15:38:00 | 0 comment(s)

my mind keep thinking about this. again. ingatkan dah confirm, but tiba tiba rasa sayang. saya kalau boleh tak nak dah masuk badan beruniform ni. saya nak keluar. cukuplah 3 sem. saya bukannya minat pun. tapi kadang kadang saya rasa sayang sebab dah 3 sem. but, saya bukannya benda benda macam ni. saya cepat rasa homesick. and if saya stay lagi kat sispa, saya tak boleh balik setiap minggu. 2 minggu sekali pun tak sure boleh ke tak. saya jadi buntu. tapi kalau saya nak keluar, kalau saya tak dapat kolej lain, saya kena duduk luar. mana pulak nak cari rumah sewa. duit mesti banyak keluar. haih, susahnya nak buat keputusan. final pun nak dekat, tapi benda ni dah menghantui saya. saya kena cepat buat keputusan before the end of this semester. dahlah bulan 12 ni ada perhimpunan sispa besar besaran selama 4 hari. but kena berkampung di uitm ni 3 minggu awal. oh, tak nak. cuti 2 minggu, balik uitm. then, sambung cuti. alahai, sekejapnya. saya dah ada banyak plan nak buat cuti ni. huu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.