Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


hot giler hati aku macam gunung berapi nak meletup

Monday 25 October 2010 | 13:22:00 | 0 comment(s)

panas gila tau tak. hati aku ni dah menggelegak macam gunung berapi dah. sakit betul hati aku. saja je nak naikkan kemarahan aku. dahlah aku ni bakal off, biasalah kalau aku marah, memang meletup habis. yang nak sakitkan hati aku tu lagi kenapa? ishh.. ada ke patut makanan lunch aku tu sampai rm3.80? mahal tahu tak! nak tahu aku beli apa? setakat nasi putih, lauk hati ayam beberapa ketul, and nenas je weh. tu pun rm3.80?! apa ni makcik? kalau aku beli ayam lainlah, aku terima. ni tak, hati ayam je kot. sebelum ni aku beli rm1 je tahu. tu pun kedai yang sama. patutnya, aku punya tu dalam rm2.80 je. nenas, rm0.80, hati ayam, rm1, nasi, rm1. mana tak panas hati aku kalau dia letak harga tinggi. makcik tu dahlah belek lauk aku, takkan tak nampak itu hati ayam, bukannya ayam. adui, panas betul. memang banyaklah perkataan tak elok keluar dari mulut aku. mengomel sorang sorang. orang perasan ke tak, apa aku peduli. okay, tipu, kalau orang lain perasan, mestilah aku malu mengomel sorang sorang. huu.

mulai hari ini, takkan aku jejak lagi ke kedai itu walaupun kedai tu memang jadi favourite aku. huh~



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.