Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


next week

Friday 8 October 2010 | 14:31:00 | 0 comment(s)

lama tak update blog. macam biasalah disebabkan bil broadband tak byr, tegendala sebentar. huu. tapi sekarang dah byr dah. so, boleh sambung menulis. :) makin lama entry entry dalam blog ni makin sikit. kalau awal awal dulu, bukan main rajin. sekarang, saya dah jadi malas. tapi blogging tetap di hatiku. hehehe. nak hujung hujung tahun ni, final dah makin dekat. tapi, persediaan satu pun tak buat. macam manalah nak jadi pelajar cemerlang ni. belajar pun malas. kat kelas, bukan nak concentrate. memang pelajar bermaslaah. huu. next week last kelas. then, study week. saya punya paper start 27/10 and habis 11/11. then, saya akan merdeka. huhu.

next week, minggu saya penuh dengan test.

isnin : presentation PBL2
selasa : test far & bel
rabu : test maf325
khamis : test audit
sabtu : test maf330

maybe sabtu tu pun ada test koko. tak sure lagi but rasanya ada. then, saya akan balik rumah until rabu atau khamis. mungkin juga balik ari selasa sebab kalau duduk rumah lama lama takut tak study. huhu. ;p


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.