Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


perlu ke saya cemburu?

Friday 22 October 2010 | 23:19:00 | 0 comment(s)

dia bukanlah sesiapa untuk saya, tapi kenapa saya perlu cemburu? dulu hati saya memang sayang, tapi sayang tu saya dah buang jauh jauh. saya ganti dengan rasa benci. tapi saya akui yang dia memang buat saya tak tenang. saya tak tahu apa daya tarikan dia. bagi saya, dia lain dari lelaki lain walaupun saya banyak kali dilukai. hati ni mudah sangat maafkan dia. sedangkan mula mula dah berazam habis, tak ada maaf bagimu. mulut kata benci, tapi hati kata sayang. oh, saya tak suka perasaan ni. saya tak suka bila lihat orang yang saya sayang ada orang lain. bencinya. saya nak anggap ni semua tak ada apa apa, tapi hati saya tak nak dengar. saya tak tahulah. hmm.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.