Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


saya juga ada perasaan

Friday 8 October 2010 | 14:46:00 | 1 comment(s)

bila nak cari kawan, baru ingat kat sini? heh. memang menyakitkan hati. saya ada seorang kawan ni. eh, dua orang. dulu, kitorang pernah couple. but hubungan tak lama sebab diorang ni yang minta break. not my fault. diorang yang bersalah. sebab mempermainkan perasaan saya. but, marah saya tak lama. after break up, saya still anggap diorang as my friends walaupun hati saya dipecahkan, retak seribu.mula mula dulu, adalah jugak contact diorang. tapi, diorang tak pernah hargai pun. so, i ignore them. lepas beberapa tahun, tiba tiba, diorang contact balik. apa ni? dahlah tak pernah nak contact, tiba tiba contact saya balik. bukan tak sudi, tapi tujuan diorang contact bukan nak menyambung persahabatan ni balik. diorang contact sebab nak suruh kenalkan kat member2 saya. aduiyai, teruk betul. ada ke patut. sakit hati ni tau. apa, dia ingat saya ni apa? tukang cari kawan untuk diorang? i ignore permintaan diorang. bukan bererti saya sombong. tapi disebabkan diorang tu mainkan perasaan perempuan, then cari saya lepas lama tak contact semata mata sebab minta kenalkan kawan kawan saya kat diorang. memanglah saya tak bagi. kalau diorang ni baik, tak pe. saya akan kenalkan. but kalau perangai macam tu, sorry. saya tak sanggup biarkan kawan kawan saya berkawan dengan orang macam tu. huh~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.