Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


saya menangis bila lihat tiada lagi keceriaan di wajah emak ='(

Wednesday 20 October 2010 | 23:14:00 | 7 comment(s)

sorry for not updating blog. lately ni, saya sangat malas nak update. just 1 week left before examinations start and saya tak prepare lagi apa apa. something just happen and it change everything. when i writing this entry, i feel like want to cry. saya ingat saya dah cukup kuat, tapi bila teringatkan mak, saya nak menangis. my mum buat pemeriksaan kat hospital last week and selasa lepas, result dah keluar. she got a cancer. macam tak percaya, but that's the truth. Justify Fullsaya ingat lagi time doktor beritahu yang confirm my mum got a breast cancer, my mum nampak sedih, but she try to calm. dia ketawa then dia nangis. saya hug my mum to calm her down. and starting from that day, mak jarang cakap. muka mak muram. cakap pun perlahan. sedihnya hati. nurse cakap, kitorang kena kuat sebab mak perlukan support dari kitorang. kitorang kena act like usual like there's noting happen. but when i keep thinking about this, air mata saya tumpah. beratnya ujian Allah ni. saya sedih. my mum sangat ceria orangnya. but bila she knows yang she got a cancer, dia dah lain. when i look at her, i know yang dia sedih. next tuesday, result akan keluar lagi whether she's got another breast cancer or not. sebab mula mula dulu, doktor tak buat biopsi untuk lagi satu. so, selasa hari tu doktor buat. i wish that i could temankan mak selasa ni jumpa doktor, but my paper dah start hari rabu. i just hope that ianya bukan breast cancer. cukuplah satu berita ni. sebab kalau betul it's a cancer, doktor kata kena buang semuanya. saya tak nak mak sedih. mak, mak kena kuat. saya juga akan kuat supaya mak tak sedih. i promise to you mum yang saya tak akan buat mak sedih lagi. i will support you no matter what happen. be strong mum, i know you can do it. =''(

psst; saya tulis entry ni sekadar nak meluahkan perasaan saya. for those yang baca, tolong doakan kesihatan mak saya. tq so much.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.