Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


saya sangat minat dia!

Monday 4 October 2010 | 20:15:00 | 1 comment(s)

huh, mengantuk je rasanya. tidur sedap ni. katil kat sebelah dah panggil. tapi awal lagi kot. melampau la nak tidur seawal ni. huhu. nak hujung hujung ni, saya makin sibuk. presentation and test memanjang, non stop. rasa penat pon ada. but dah nama pon students, nak tak nak, kena lalui jugak.

few weeks ni, i keep thinking about something. sesuatu yang saya tengah usahakan. but tak pernah jadi. i love to read novels. since form 1. cuba kira, lama kan? 7 tahun dah. dah banyak dah koleksi novel kat rumah. sampaikan rak pon dah tak muat. tak tahu nak simpan mana lagi. kegilaan saya terhadap novel kadang kadang mendorong saya untuk menulis. yeah, i want to write my own novel. tahu, saya dah cuba dari lepas spm, but cerita saya tu dah hilang gara gara virus. bila jadi macam tu, semangat saya jatuh. malas pulak nak buat. but, last year, i start it again. tapi sampai sekarang, still kat situ je. tak banyak pages yang saya tulis. but, saya tak nak putus asa. saya teringin and saya nak jadikan ianya satu kenyataan. tak kisahlah bila, but i want to make sure that i can be novelist one day. :)

pujaan saya dalam penulisan ni tak lain tak bukan damya hanna. she's very good in writing. semua novel dia, saya ada. and semua cerita dia, for me sangat best. that's why i like her so much. last year, baru saya tahu yang dia anak saudara mak cik saya. means yang dia tu dua pupu saya. wow! seronok rasanya. tak percaya. since that, saya banyak kali jugak lah terjumpa dia. first saya jumpa time wedding kakak saudara saya. she's there. rasa teruja. so, i ask my mum to ask her to take picture with me. :) then semalam, again saya jumpa dia. sebab anak saudara saya celebrates their birthday. so, buat celebration sikit. bila saya salam dia, dalam hati cakap, macam kenal je. then, i realised that, oh, she's damya hanna! okay, time tu terasa nak sangat borak borak dengan dia. ask her macam macam. teringin sangat okay. but mulut terasa kelu. pandang dari jauh je. saya memang minat sangat dengan dia since form 3.

oh, wish that i could talk to her someday..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.