Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


award lagi

Sunday 21 November 2010 | 23:37:00 | 0 comment(s)

salam bloggers. baru berpeluang nak update blog since my little sis and cousin using my lappy to online. and now, barulah saya berpeluang untuk rampas balik. huhu~

oh, saya dpt award lagi. good, sebab saya masih tak tahu nak update apa lagi. maaflah readers, saya memang tak ada idea nak tulis blog. dah cuti ni, otak pu ncuti agaknya. tak dapat berfungsi untuk tulis blog. huhu~


1. berikan satu nickname untuk saya:
no special nickname. panggil aida je.

2. ucapan kepada pemberi award:
tq emma for giving this award. :)

3. berikan 6 fav artis/singer/group yang korang minat:
DBSK/JYJ
SNSD
SS501
Farid Kamil
Lisa Surihni
Awal Ashaari

ramai lagi sebenarnya. tapi nak 6 je kan. huu~

4. tag award ini kepada 10 blogger/follower:
tak tahu nak bagi siapa. senang, macam biasa bagi kat semua follower blog ni. kalau nak amik, amik la. :)



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.