Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


entry merepek di malam hari

Sunday 14 November 2010 | 22:05:00 | 2 comment(s)

salam bloggers! it's raining here. sejuk, but i like. x)

don't know what to update. serious, satu idea pun tak keluar. tapi mahu update jugak. tak seronok tinggalkan blog lama lama bersawang. huu~.

hmm. cuti pun dah start. 1 bulan lebih. not prefer to work walaupun nak jugak sebabnya cuti rasa pendek la. lagipun busy dengan persiapan perhimpunan next month.

what should i do in this holiday?

perkara paling penting sekali, saya mahu borong banyak banyak the latest novel kat bookstore jalan tar. dah tak sabar sabar dah mahu baca novel baru. sekarang ni, saya just belek belek novel novel saya. tak sabar nak tambah koleksi. sekarang baru ada 50+. banyakkan? sampai tak muat rak. tumpang pulak rak adik. lepas ni, nak simpan mana pun tak tahu. should ask for dad to buy me a new rak untuk put all my novel, but rumah ni dah penuh dengan barang. mana mahu letak. xp

semua koleksi novel saya semuanya terbitan alaf21. entah kenapa saya tak berminat nak beli terbitan lain. walaupun story best, tapi saya tetap setia dengan alaf.

hmm. antara adik beradik saya, saya seorang je yang berjiwang karat baca novel. saya start since form 1. tu pun sebab saya tumpang baca novel dari kawan saya time darjah 6. novel pertama yang saya baca, meniti mimpi by pitteriah abdullah. that story sangat best. since that, saya start kumpul novel. awal awal dulu, setiap tahu saya beli 1 je novel. but bila dah masuk form 3, time pesta buku, saya beli 2 novel. sebab ada discount. hehe. lepas tu, masuk form 4, saya start borong novel banyak banyak. sebab murah. beli dekat kedai buku discount 20%. hee~ since matrik rasanya saya start beli 6, 7 buah novel setahun. walaupun duit dah hampir kering, saya tetap spend untuk beli novel baru. bukan selalu. haha.

my favourite novelist, mestilah Damya Hanna. saya minat dia lepas baca novel bicara hati. since tu, saya tak ketinggalan beli semua novel yang dia tulis. oh, saya baru dapat tahu yang dia tu 2 pupu saya. kadang kadang, kalau pergi rumah mak sedara saya, mesti ada dia. excited jugaklah. but we never talk to each other. saya minat juga anis ayuni. cerita cerita dia pun sangat best and romantik. haha. kalau tak romantik, tak ada nya saya nak beli. xD

saya dah lama tak shopping. window shopping tu biasa lah. tapi duit kering. nampaknya hajat di hati mahu shopping itu ini tidak kesampaian. huu~ oh, ada movie best tak kat pawagam sekarang ni? yang saya tahu, harry potter nak keluar dah 18hb ni. mahu tengok movie tu. :)

hmm. okaylah. memang serious tak tahu nak update apa lagi. entry merepek memang macam ni. haha. chow~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.