Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


semester break has just begin :)

Friday 12 November 2010 | 23:48:00 | 2 comment(s)

bye to semester 3. hye to semester break. :)

cuti dah start. yess! boleh lepak lama lama kat rumah. abiskan masa jalan jalan, & borong novel baru. saya rindu nak abiskan masa saya dengan dunia kedua saya. semua novel dah habis dibaca. belek, nanti nantilah. saya nak beli yang baru. banyak giler novel best. apa lagi, serbulah kedai favourite kat jalan tar tu. kedai 20% discount. boleh borong banyak banyak. tak rugi. huu~

semalam was my last paper for this semester. alhamdulillah, walaupun 2 hari je study, i can answer well. seronok sebab dapat jawab. i don't know about my carry mark. tak check pun. but rasa sikit sebab my classmate yang pandai tu pun dapat above 30. saya ni alahai, mestilah lingkungan 20 lebih. my quiz and tests marks was not okay. but nevermind. fikir kemudian. lambat lagi keluar result. huhu~

semalam abis paper, malam tu jugak saya balik. and balik kali ni saya tak rasa excited pulak. tahu, selalu awal awal lagi saya dah kemas. ni, pagi semalam baru kemas. tu pun sambung balik lepas balik dari exam. and rasa bangga pulak sebab semester ni, tiba tiba barang saya sikit. kalau dulu, banyak giler weh. haha~

and now, tangan saya masih lagi rasa lenguh lenguh. tak larat nak angkat. maklumlah, bilik tingkat 6. kena turun 5 tingkat. tanpa lif. ulang alik naik turun tangga dengan barang yang gila berat dan beg roda yang besar gedabak, berpeluh juga dibuatnya. angkut turun semua barang, masuk dalam kereta bukak air cond kuat kuat.

pagi tadi memang malas sangat nak bangun but dah plan nak turun kl, survey hadiah cenderahati untuk perhimpunan sispa bulan 12 ni. cuti saya kali ni tak lama sebab lebih kurang 2 minggu saya akan berkampung di uitm. seminggu kursus, seminggu lagi uruskan perhimpunan. dalam keterpaksaan, saya kena jugak. huu~

starting next week nak sambung balik kelas driving yang lama giler tak sambung. lagi 4 kelas weh. sekarang ni, satu pun tak ingat. alamk, macam mana nak drive ni? huhu. okay, tipu. sikit je ingat. but okaylah daripada tak ingat langsung. hee~

psst; tiba tiba rasa macam dah lama tak update blog. blog ni rasanya dah bersawang kot. xp


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.