Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


weak, but pretend to be strong

Saturday 20 November 2010 | 01:09:00 | 2 comment(s)

salam bloggers. it's raining here. again. musim hujan eh sekarang ni? huu~

lately ni, saya feel down. makin lama makin down. saya rasa diri saya makin lemah. saya tau saya tak kuat. saya tak tabah. and saya tak reti jadi tabah. sebab saya jenis yang suka mengalah, putus asa, kurang sabar. hari hari saya menangis. kalau nak keluar, nak buat macam mana. bukannya saya tak pernah halang air mata ni dari tumpah. orang suka bercakap, tapi diorang tak rasa apa yang saya rasa. bila saya cakap, diorang cakap diorang faham. tapi sebenarnya saya tahu, diorang takkan faham sebab diorang tak rasa apa yang saya rasa. kadang kadang saya rasa malu. seriously, saya takut dengan diri saya. saya takut kalau ianya akan kekal macam ni selama lamanya. takkan hilang. saya dah banyak menangis. boring juga asyik menangis. nampak sangat saya ni lemah. tapi depan orang lain, saya pura pura jadi kuat. saya pendam dalam hati. bila saya dah tak tahan, saya akan menyorok dalam bilik air dan menangis sampai saya rasa lega. walaupun macam ni, saya tak nak mengaku kalah. selagi saya mampu, saya akan jadi positif. tak kiralah kalau saya hampir jatuh, saya akan cuba bangun. saya tahu, mungkin sekarang bukan masanya. saya hanya perlu tunggu until it comes.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.