Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


ini entry orang yang tak minat bola

Thursday, 30 December 2010 | 02:28:00 | 1 comment(s)


salam bloggers! nak buat satu lagi entry sebelum masuk tidur. mata ni dari tadi memang nak pejam dah. tersengguk pun ada. tak pasal pasal ada pulak yang tidur depan laptop ni. huu.

okay, masing masing cerita pasal bola. saya pun tak naklah ketinggalan. walaupun saya bukan peminat bola, tapi nak jugak tulis pasal ni. buat pertama kalinya lah kan selepas berbelas belas tahun saya tak tengok bola, malam tadi saya dengan excitednya duduk depan tv nak tengok pemain malaysia kita ni lawan dengan pemain indonesia. harimau malaya vs garuda..

ingat orang yang tak minat bola ni boleh duduk diam ke bila tengok perlawanan malam tadi? heh, excited betul. lagi lagi bila tengok penjaga gol kita tu, khairul fahmi. hebat betul dia ye. kalau tak ada dia, rasanya malaysia dah kalah dah. indonesia asyik serang je, tapi semuanya tak masuk gol sebab adanya penjaga gol kita yang hebat ni.

then, masuk 2nd half, adoi. indonesia tak give up langsung. permainan diorang makin menyengat. mulalah tunjuk berang. tak bagi can malaysia langsung. then, bila nasuha tu berjaya jaringkan gol pertamanya, lagilah diorang menggila. ingatkan seri satu sama, tiba tiba lah pulak ada pulak gol kedua dari diorang. bertubi tubi serangan tapi cuba juga ditepis pemain kita. depan tv tu dah tak boleh duduk diam dah. cuak kot.

tapi walaupun malam ni indonesia 2, kita 1, nasib baiklah kita ada tiga gol, diorang 0 sebelum ni. dengan itu, kita menang 4-2. tahniah malaysia!! :D


wira malaysia :)

pssst; gara gara penangan khairul fahmi ni, awek dia terus popular. tak caya, tengok sini..



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.