Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


tahniah!

Saturday 11 December 2010 | 15:58:00 | 4 comment(s)

salam bloggers! amacam hari korang hari ni? hari saya biasa saja. dari pagi tadi sibuk memanjang. sekarang tak buat apa-apa, lepak je kat bilik gerakan mawar ni. tak ada benda nak buat, online la kan.^^

kawan kawan saya semuanya asyik cerita pasal result. termasuk juga bloggers kan? huu~ semalam saya dah post entry pasal result saya. tapi pointer tu rahsia la. saya bukan budak dekan. huhu~ ni hah, nak cerita pasal mereka yang dapat dekan ni. tahniah! wah, seronok je dapat dekan ni. tengok kat bawah slip tu, AD (dean list) bestnya.. setakat ni saya tak pernah dapat dekan lagi. nak lah jugak. at least sekali pun tak apa. tapi kalau boleh tak nak lah sekali. nak berkali kali. dah 3 sem tak dapat. 4 sem yang akan datang ni boleh dapat tak? x)

oh ye, entry ni sebenarnya dibuat sebab nak ucap congrates kat adik saya yang dapat dekan sem ni. wah wah! meningkat giler result. dari 2 pointer ++, sem ni dekan terus. hebat. lepas ni tak adalah kena bising dengan mak, ayah lagi eh kak cik. and kalau nak minta apa-apa kat ayah, boleh tumpang sekali?^^

psst; kecewa sikitlah dengan result saya. sebab apa yang saya target A, tak dapat. sedih la kan. tapi nasib baik pointer tak turun. sama macam sem lepas. lepas ni, kena struggle lebih ni. mesti jugak cuba dapat dekan. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.