Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


tak akan berpaling lagi

Wednesday 1 December 2010 | 10:07:00 | 14 comment(s)

salam bloggers! morning. hari ni dah masuk bulan december. dah masuk hari baru. permulaan baru untuk saya juga :)

entry before ni, i have to delete. sebabkan entry tu, my life dah jadi tunggang langgang. yes, he knew already. and what can i say, macam biasalah, persahabatan putus tengah jalan. dia pun tak nak dah berpaling ke belakang. same with me. but yang menderitanya saya.

tahu, after saya luahkan everything dalam previous entry yang saya dah padam tu, i thought yang dia tak akan baca. tak terfikir langsung. then, yesterday he called me and yeah, saya sangat malu time tu. muka saya blushing sangat, panasnya pipi. tangan menggigil, bulu roma naik. dahsyat betul. saya takut sebenarnya. he knew already apa yang saya rasa. i ignore his calls, messages dia pun saya tak reply.

hati saya tak tenang sejak malam tadi. rasa hati ni susah betul nak hilang. he said yang dia tak akan ganggu saya lagi. anggaplah yang dia cuma angin lalu yang muncul depan mata kasar saya. he deadly serious about this. and saya kena terima dengan hati yang terluka.

saya tak pernah rasa sayang sampai macam ni sekali. and for the 1st time, saya betul betul rasa saya sudah putus cinta! pelik tak? tak bercinta, tapi boleh putus cinta? orang bertepuk sebelah tangan. syok sendiri je kan? huu~

sekarang ni, saya tengah cuba kawal perasaan saya. dia suruh saya anggap dia seperti angin kan? saya akan buat macam tu. walaupun susah. saya harap angin tu tak akan muncul lagi depan saya. hati saya dah cukup terseksa sekarang ni. saya susah nak tidur. saya tak ada selera nak makan. and hati saya tak tenang. fikiran saya jadi terganggu.

hari ni 1 december. hari ni akan jadi permulaan baru bagi saya. saya tak akan berpaling lagi. saya tahu susah sebab dah banyak kali saya cuba, macam tu jugak. tapi kalau orang tak sudi, buat apa nak terhegeh-hegeh.

~saya dah agak dia buang terus saya dari friend lists dia dalam fb. and dia akan terus buang saya dari hidup dia. tak ada lagi istilah persahabatan untuk saya dalam hidup dia.

psst; hati saya sedih sangat sekarang. macam mana nak ubati rasa hati ni???


found this through yahoo image. harap-harap membantu.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.