Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


test jpj terpaksa postpone gara gara cuti hari ini

Friday 31 December 2010 | 16:39:00 | 0 comment(s)

salam bloggers! sorry dah jarang update blog sebab busy sangat. cuti semester dah nak habis. isnin depan dah start lah semester baru. macam tak sedia je. bukan macam, memang tak pun. macam tak rasa je cuti kali ni. rasa sekejap sangat. (alah, setiap kali cuti semester nak habis, asyik cakap macam tu. memang tak pernah puas. haha~) xp

disebabkan kemenangan malaysia dalam perlawanan bola hari tu, Dato' Najib isytiharkan hari ni hari cuti umum. ramailah yang gembira kan. tapi saya tak berapa happy lah. memang happy bila team malaysia menang. tapi, sepatutnyalah kan hari ni saya ada test jpj. macam frust jugaklah sebab saya nak selesaikan semua ni cepat cepat. tak pasal pasal kena postpone. cuti pulak dah habis. next week dah start class. nak tak nak memang kena ponteng satu harilah, sebab pak cik sabri kata buat jugak jumaat next week.

kalau tunda time cuti mid semester pulak nanti lambat sangat. confirmlah lupa. okaylah, memang nak buat macam manakan, tak boleh nak jangka pun benda ni. harap harap test jpj next week berjalan dengan lancarlah eh. saya paling risau bukit. entah kenapa saya susah sangat nak dapat. selalu sangat teragak agak. taku pulak rasanya. saya nak lulus. saya nak bawa kereta. saya tak nak repeat. dah setahun lebih dah ni. huu~




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.