Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


blog nampak lagi comel dengan header baru

Monday 31 January 2011 | 01:15:00 | 3 comment(s)

salam bloggers. dah lewat dah ni tapi saya tak tidur lagi. padahal dah mengantuk sangat ni. tapi disebabkan saya nak selesaikan satu perkara ni, saya tahan je mengantuk tu. dah selesai bolehlah tidur :)

before ni saya dah plan time cuti nak cantikkan blog. nak ubah ubah mana yang patut. and sebagai beginning, saya dah tukar my blog's name from 'aida purplish punye blog' to 'story begins here..' nampak lagi menarik kan? hehe ^^ sebab saya namakan macam tu sebabnya kat blog ni lah saya story everything. lagi lagi ni adalah blog personal. so anything about me, i'll update here. :)

saya tukar header jugak. sebab header lama biasa je. and thanks to my sister sebab ajar saya edit picture. saya dah puas hati sebab akhirnya saya tau jugak macam mana nak buat header. mula mula lambat jugak saya buat. yelah budak baru belajar. huu~ tapi at last, saya berjaya jugak buat header yang comel walaupun buat permulaan ni ianya nampak simple. but it's okay sebab ini pun dah nampak comel bagi saya. :)


ok tak header baru ni? simple tapi saya suka. =)




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.