Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


entry hari khamis

Thursday 13 January 2011 | 11:35:00 | 4 comment(s)

salam bloggers! hari ni saya balik rumah. tapi macam tak excited sangat sebab saya ponteng lagi kelas esok. huu~

bukan nak ponteng saja saja, tapi esok saya ada test jpj. repeat test sebab last week saya gagal parking tapi jalan raya lulus. nasib baik. haih, lagi sekali kena lalui bukit yang agak mencabar tu. jap lagi nak balik dah. sebab petang ni ada latihan sekejap kat cheras. kalau takpergi, rasanya memang lupa macam last week. blur abis.

petang ni ada kelas tapi saya tak pergi. entah ada entah tak. dah 3 kali lecturer tu tak masuk. siapa lecturer tu pun saya tak tahu. saya dah submit letter kat lecturer bel and dah bagi tajuk untuk presentation. sekarang kan dah banyak kes pasal pembuangan bayi. so i decide i want to choose that topic and my lecturer accept it. so, next week dah kena bawa all the materials related with this topic i chose.

okaylah, nak kemas barang sikit then i'm going home. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.