Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


fizikal saya sihat tapi mental saya tak sihat

Friday 21 January 2011 | 14:31:00 | 3 comment(s)

salam bloggers! minggu ni minggu yang memenatkan. tension rasanya. saya takut saya tak larat dah. i hate students life. bila nak habis degree ni??

baru 3rd week, tapi saya dah mula rasa tertekan. assignment yang banyak, dengan subjek FAR400 yang tak faham tu, kelas yang start 830 setiap hari, dah tu 3 hari kelas habis pukul 6. saya tak suka sebenarnya.

semalam pulak was my tension day. bayangkan yang satu uitm tak ada elektrik from 9 am until 8 pm! wth!! dahlah saya tengah tension pasal assignment CRG yang tak siap tu. notis bagitahu until 5 pm je. and suddenly berpanjangan sampai 8 mlm. macam apa je. dahlah panas, bateri laptop pulak nak habis sebab buat CRG. tapi tu pun tak habis lagi. gelabah tau tak. taulah semalam cuti thaipusam, elektrik uitm pun nak cuti jugak ke? tak fikir students kat sini macam mana??

malam tadi saya dah nak gerak pergi rumah waheeda dah. sebab tak ada elektrik, macam mana saya nak siapkan CRG. dah siap tu, elok pulak ada elektrik. terus hidup. nasib baik tak gerak lagi. terpaksalah hempas pulas beberapa jam siapkan assignment tu. mengantuk jangan kira. tahan jelah. dalam hati memang dah sumpah seranah. dah memang mengamuk dah time tu. tapi dalam hati jelah. saya tak berani nak jerit kuat kuat. tak pasal pasal saya jadi perhatian orang. nanti diorang kata, betul ke tak betul dia ni? hehe~

pagi tadi saya pergi kelas awal sebab nak print. tapi library tak buka lagi. baru tahu yang library bukak 830 pg. then, lepas kelas BEL492, bergegaslah turun pergi library. dah print, saya terus mendaki tangga sampai tingkat 10 untuk hantar assignment tu. penat, lenguh semua ada. tak cukup nafas. tapi tulah rutin saya. menara SAAS ni dah lama. lif memang lambatlah kan. so, alternatifnya tanggalah. memang penat, tapi ni dapat buat saya lebih sihat. maklumlah, saya tak suka bersukan. ;)

esok dengan lusa ada modul dari 830 am until 6pm. rasa nak menyumpah seranah lagi sekali je. perlu ke buat 2 days straight?? and apa fungsi modul ni?? students datang sebab terpaksa. kalau tak pergi tak boleh graduate. semuanya sebab TERPAKSA..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.