Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


jangan potong cakap orang time tengah cakap boleh tak?!

Tuesday 11 January 2011 | 21:12:00 | 0 comment(s)

salam bloggers! penatnya rasa hari ni. dah mengantuk sangat dah ni. nak tidur sekarang boleh?^^

hari ni memang penatlah. kelas sampai pukul 6. balik je laparlah. tapi macam biasalah kan, saya makan nasi sekali je sehari melainkan kalau saya kat rumah atau saya tak kisah duit terbang. huu. pasal makan ni saya memang kedekut sikit. eh bnayak. sampaikan tiqa dengan waheeda dah naik bosan dah. pasal makan pun nak jimat. ^^

pagi tadi ada orang tulah, dia buat saya bengang. tak nak bagitahu siapa. ala, bagitau pun bukan korang kenal. biarlah rahsia. wakaka. okay, sambung balik. pagi tadi ada orang buat saya bengang sekejap. korang pun rasanya mesti akan rasa macam apa yang saya rasa. ada ke patut bila saya nak cakap, dia potong ayat saya. then dia bebel non-stop ingat dia baguslah. hah, mesti bengang kan? jangan tipu. tahu, korang pun bengang. xp

yelah mana tak bengang. kita nak bagi pendapat, cadangan, idea. tiba tiba dia potong cakap kita. at least dengarlah dulu. setuju tak setuju belakang kiralah. apa, ingat bagus sangatlah idea dia tu? memang muka saya dah berubah dah time tu. dalam hati ni dah panas. sabar jelah kan. tapi tulah bukan sekali. dua kali tau! bengang ni..

masa tu saya dah tak jadi diri saya dah. saya ketawa, senyum semuanya tak ikhlas. pura pura je suka. macam bagus. lega jugaklah cepat habis. kalau tak makin berasaplah.

pssst: saya dah mula terasa sibuk. baru minggu kedua, tapi saya dah gelabah pasal assignment yang makin lama makin banyak. sekian..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.