Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


permulaan semseter baru. apa cerita?

Thursday 6 January 2011 | 21:20:00 | 0 comment(s)

salam bloggers! lama giler tak online kan? dah bersawang sawang dah blog ni. hampir seminggu tak update. maaf, saya busy dengan semester baru. huu~

okay, saya sekarang dah masuk semester 4. dengan kelas baru 4H. seminggu start new semester, mood saya masih lagi mood malas. awal awal lagi saya dah ponteng kelas. teruk kan? memang tak ada ciri ciri pelajar baik betul. jangan ikut ye kawan kawan?^^

semester baru ni saya tak semangat sikit la. bukan sikit, banyak kot. malas tahap tertinggi. masuk kelas je, macam blur je. alah, mungkin ni sebab baru 1st week. kot...

oh ye, kan saya dah keluar sispa. so, secara automatiknya saya merempat sebab tak ada kolej dah. so, saya dah apply kat unit kemudahan kolej, tapi rayuan fasa 1 saya tak dapat. ada lagi fasa 2, tapi tak keluar lagi kot rasanya. so, selasa lepas, saya pergi sendiri kat melati cuba apply untuk rayuan. tapi tak dapatlah. penuh dah. hampa okay. then, saya pergi mawar. sebabnya dengar ceritalah kan banyak lagi kosong. mak ai, punyalah ramai orang nak buat rayuan. tapi most of them sebelum ni memang duduk mawar. saya je kot sesat. yelah, kolej mawar tu bukannya untuk pelajar jurusan perakaunan. time giliran saya tu, punyalah banyak kena soal. last last, saya dapat jugak borang. itu tandanya saya dapat kolej :). and semalam baru saya hantar borang tu sebab saya tak ada gambar passport lagi hari selasa tu. dah hantar, terus saya dapat kunci and cop katil dulu. ambil port best punya. 1 bilik 4 orang. sempitlah. but kira ok daripada tak dapat kolej langsung. kalau tak memang saya akan duduk rumah sewa waheedalah. sebelum saya dapat kolej ni pun, saya memang menumpang sementara kat rumah dia.

ahad ni baru saya pindah mawar. harap harap dapatlah roomates yang best. sebabnya saya ni tak reti bercakap dengan orang yang saya tak boleh ngam. saya ni pemalu orangnya. haha. xp


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.