Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


saya nak bagitahu ni...

Tuesday 25 January 2011 | 23:35:00 | 2 comment(s)

salam bloggers! dah beberapa tak update kan? sorry, saya tak ada masa. bukan tak nak update. kalau boleh memang nak update hari hari. semester ni masa saya macam sangat pack. saya tak tahu nak uruskan masa dengan baik. jadilah macam ni.

tak ada benda sangat yang saya nak cerita. macam biasalah students life sangat sibuk. banyak assignments menanti. kepala saya dah mula rasa pening. mata saya pulak terasa nak pejam. saya rasa penat. saya tak sabar nak tunggu mid semester break ni. 3 hari lagi. saya dah tak sabar!

::to readers, sorry for keep you waiting. saya tak sure saya boleh update entry baru bila. entry ni cuma nak bagitahu yang saya akan jarang sangat update blog. but even saya tak dapat update, saya akan try untuk blogwalk kat blog korang ok? ^^ and kepada followers yang saya tak follow lagi tu (banyak lagi ni), saya minta maaf. i try to visit u later. tak tahu bila, but someday saya akan visit jugak. tq for being my wonderful followers. sorry again..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.