Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


test jpj - giliran: 1 - hampir gagal

Friday 14 January 2011 | 22:00:00 | 3 comment(s)

salam bloggers! mengantuk dah ni. eh awal lagi! takkan nak masuk tidur dah. banyak lagi kerja tak buat bersentuh. assignment berlambak lambak. tak tahu nak buat yang mana satu dulu.

hari ni saya ponteng dua kelas. kelas bel dah dapat permission lecturer. kelas PSA tak tahulah. saya nak jumpa madam tapi madam tak ada kat bilik. so saya text je dia. nanti saya bagi surat lah. tapi jangan panggil nama saya lagi kat dewan macam last week. saya malu. huu~


pe cerita test jpj hari ni? ni bukan 1st time. saya adalah repeater untuk pertama kali. yang saya gagal parking, jalan raya lulus. selamat! debaran kuat terasa tau. takut sangat gagal lagi. lagi lagi saya ni takut sikit dengan bukit tu. takut terlebih. atau terlanggar tiang macam latihan petang semalam. asyik langgar tiang je. xp

latihan petang semalam was not okay. saya banyak langgar tiang. bawa kereta entah apa apa. tapi last last dapat jugak. saya dah boleh buat dengan baik. time bukit saya lepas. seronok. keyakinan saya bertambah. pagi tadi sempat practice dulu. naik bukit and buat parking banyak kali. okay sangat. then bertolak ke imkeda cheras. no giliran saya? no 1 untuk repeat parking! kawan saya kata itu lucky no. harap harap memang lucky lah.


sebagai orang pertama yang jalan, confirm ar saya cuak. semua orang tengok saya. sampai bukit saya tak yakin yang saya dah sampai tiang sebab macam ke belakang sikit. tapi time saya nak undur tu, pegawai jpj tu tanya nama saya. alamak, lepas rupanya. tapi saya dah undur lah. so buat lagi sekali. fuh, lega! sampai dengan selamat.
buat parking pulak. orang imkeda tu kata muka saya masam. dia suruh saya senyum. jangan takut sangat. relax je. ingat apa yang cikgu ajar. then saya senyum. terima kasih pak cik sebab bagi semangat kat saya. :)

saya cuba untuk tak gagal parking. alhamdulillah lepas. tapi termati enjin time nak keluar parking. saya pun buat tiga penjuru. lega semua dah selesai. bila saya nak ambil borang saya, pegawai jpj tu kata yang saya boleh gagal patutnya sebab enjin mati time parking. nasib baik dia kata yang saya bukannya 1st time, repeater je. so selamat. fuh, kalau tak memang gagal la. saya tak boleh gagal lagi. kalau tak saya give up habis. tahun depan saya ambil. huu~
alhamdulillah. dah selesai pun. akhirnya saya lulus. dah boleh bawa kereta dah lepas ni. :)




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.