Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


bila si gadis mula shopping.. beginilah jadinya..

Wednesday 2 February 2011 | 01:44:00 | 6 comment(s)

salam bloggers! pejam celik pejam celik, dah sebulan kita masuk tahun baru. sekarang ni pun dah masuk bulan kedua. cepat je kan masa berlalu. macam tak terasa je..

okay, duit dah masuk seminggu sebelum cuti. great! lama giler tau nak tunggu duit jpa ni masuk. nak hujung hujung bulan barulah nak masuk. sedangkan awal awal lagi perlukan banyak duit beli buku yang mahal giler tu. awal bulan hari tu mengadu asyik tak ada duit. nak beli barang pun macam sayang je nak guna duit. bab makan apatah lagi, kalau boleh nak jimat habis. and macam biasa kena perli dengan my bff. haha.

tapi tu kisah sebulan lepas. sekarang dah tak perlu merungut lagi tak ada duit. bila duit dah masuk, mulalah kecoh budak budak akaun ni. yang beratur kat bank islam bukan main panjang. excited duit dah masuk. :)

and semalam, saya dah tunaikan hajat saya yang tertangguh sekian lama. tau, lama giler tak shopping. ni kira lepas gian lah ni. rasa macam seronok je pegang beg banyak banyak. masyuk giler. tapi yang tak masyuk nya kan bila dah lepas beli semua tu, tak sedar yang dah over budget. satu hari je dah beratus habis. memang tak pernah buat kerja segila ini before ni. dulu tak ada lah sebanyak ni. tapi semalam, dalam masa sehari je dah banyak duit terbang. huu~

okay, nak tahu saya beli apa sampai beratus? semua yang saya beli tu memang ada dalam list saya before ni. tapi ada yang terlupa nak masuk dalam list. tu yang over budget.

first barang yang saya beli cardigan. kat times square murah murah. RM25 je. tempat lain mahal kot. huu~ then, saya beli beg. comel giler. my sis la told me yang kawan dia ada beli beg comel kat situ. last 2 weeks pergi tak jumpa, and luckily semalam kitorang jumpa beg tu. grab, terus beli. sebab comel sangat. memang jatuh cinta la :)

lepas tu, third thing yang saya beli new wedges. oh, bukan cheesy wedges kfc tu. uitm shah alam tu dah la berbukit, dah tu berjalan kaki pulak gi kelas. ada hati nak pakai kasut tinggi tinggi. sakitlah kaki. tapi pejam mata jelah sebab dah lawa sangat. my sis pun suka. dia kata boleh lah pinjam nanti. okay ;)

perut lapar tapi tahan. habis jalan jalan kat times square, next destination Fareinheit kat bukit bintang. my sis nak beli shoes kat situ. then pergi pavillion, solat terus pergi kfc. lapar giler. and baru perasan yang kfc dah tak provide sos dalam botol tu lagi. dah sama macam mcd, tekan tekan. tak syoklah. macam pelik je. i think better lagi sos dalam botol.

lepas tu, pergi watson. saya beli bio oil. tu pun lupa nak masuk dalam list. tambah pulak lagi satu dalam list, jadi memebership watson. dah banyak kali beli kat situ, baru nak jadi membership. tak masuk dalam list tu.

kemudian, laju je kitorang pergi nichii. our favourite shop untuk shopping baju. baju nichii memang lawa giler. my sis la selalu beli kat situ. saya 1st time. selama ni tengok tengok je. walaupun dah berkenan, tapi tak pernah beli. and yesterday, bukan satu baju saya beli. dua baju. comel comel giler! dilema nak choose mana satu. last last, saya beli dua dua. :D

pen saya asyik hilang je. terpaksa beli baru. tak masuk dalam list jugak tu. dah memang terlebih budget dah ni. then, kitorang terus balik. lama giler kitorang jalan. dari pukul 11 pagi, kitorang balik pukul 8 mlm. lenguh kaki ni. tapi seronok sebab dapat shopping banyak banyak :)



oh, jalan malam tadi sangat lengang. serius. macam pelik je. kereta sikit je. tak ramai orang pun. balik kampung agaknya. kalau tak, time malam mana sunyi area situ. banyak je kereta and orang. rasa seronok pulak bila jalan lengang :)

::hari ni dah rabu, tapi assignment tak buat lagi. oh great! last minute punya kerjalah lepas ni.. huhu~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.