Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


cerita semalam

Monday 14 February 2011 | 17:35:00 | 2 comment(s)

salam bloggers!

cerita hari ahad tapi update hari ni. line broadband sangat slow la. my little sis guna sampai dah over limit. tapi setiap bulan memang macam tu. saya pun suka guna sampai terlebih limit. yang bayarnya bukan saya, tapi ayah saya. tu pasal jadi macam ni. online tak ingat dunia. hehe~

semalam hari ahad. yalah tau, semalam hari ahad. tapi kenapa?

semalam saya temankan mak pergi kenduri kahwin cucu sepupu mak dekat putrajaya. 1st time pergi kenduri kahwin pakai blouse. sopan jugakkan. hee~ tak sangka pulak kat majlis tu terserempak dengan cikgu tuisyen math saya dulu time form 3. kecilnya dunia. mula mula saya tak cam, mak saya yang cam. mak saya nak tegur, tapi cikgu zie menghilang pulak. time nak balik tu, barulah jumpa dia. betullah tu dia. and tak sangka pulak yang sebenarnya cikgu zie dengan mak saya bersaudara. sebabnya cikgu zie tu sepupu dengan pengantin. saya asyik kena usik je. yelah saya ni pendiam sangat. compared to adik saya, dia tu 'rock' sikit. hehe.

lepas tu, ingat nak lawat kawan mak kat hospital putrajaya. tapi dah pukul 3. time melawat pukul 4 baru bukak balik. so, decide jalan jalan kat alamanda sebab tak pernah gi sana. adoi, ni yang buat saya lemah ni. mata saya tak boleh tengok kasut, baju lawa lawa. lagi lagi bila lalu depan nichii, my favourite shop. dari luar je, tengok baju and kasut nichii lawa lawa. terasa nak masuk and beli. sampaikan mak saya perasan. dia siap tanya, nak masuk ke? hehe. tapi saya dah shopping kat nichii hari tu. 2 baju dah beli. saya tak boleh shopping sangat. nanti tak ingat dunia. ^^

pergi hospital, jumpa doktor hensem. comel kot. tapi rambut dia pulak macam tak kemas. tapi tetap nampak comel. mata saya ni asyik usha doktor tu je la. tak tahulah dia perasan ke tak. hehe.

tu je nak cerita. bye~ :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.