Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


hari hari saya

Friday 11 February 2011 | 10:30:00 | 0 comment(s)

pagi! hari ni dah jumaat eh? cepatnya. macam tak rasa je kan masa berlalu cepat.

minggu ni dah cukup buat saya rasa tertekan. hari hari saya sangat tak menyeronokkan. saya tahu, students life memang macam ni. kalau tak tension, bukan pelajar universiti tu. saya tak reti macam mana nak handle my life well.

hari tu je, saya menangis teruk. gara gara assignment. kawan baik saya pun jadi takut nak tegur sebab bila saya start moody, memang menakutkan. huu~ diorang tahu masalah saya, so bila diorang pujuk, tenangkan hati saya, lagilah saya nak menangis. beberapa hari ni saya jadi kelam kabut. saya terpaksa bersengkang mata nak siapkan assignment. and kepala saya sangat pening sebab tak cukup tidur. saya rasa penat. tapi saya kena bertahan. baru semester 4, lagi 4 semester lagi. kalau tak tahan sekarang ni, macam mana saya nak tempuh hari hari yang mendatang ni. lagi tension bila kawan 1 kumpulan seolah olah fikir yang dia bagus. apa apa cadangan, dia tolak mentah mentah. saya bengang dan saya hampir tunjukkan kemarahan, ketidakpuasan hati saya. tapi saya tetap kawal sebabnya saya takut bergaduh pulak nanti. buat malu je. so, pendam jelah. lain orang, lain perangai kan.

ok, saya malas nak bercerita panjang. perkara dah lepas, saya tak nak ingat dah.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.