Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


headache

Monday 7 February 2011 | 21:51:00 | 0 comment(s)

salam bloggers! cuti dah abis la. tak puas rasanya. seminggu, tapi macam biasalah. mana nak puas. dah tak ada cuti panjang dah. tak seronoknya.

sepanjang last week, selalu jugaklah tidur lewat. kerja time cuti tengok tv and online je. keluar jalan jalan sampai malam. rasa penat je. macam tak cukup rest. and hasilnya, hujung hujung nak habis cuti i got headache. berdenyut denyut. and until now sakit kepala tak hilang lagi. sakit sangat.

kelas hari ni, saya rasa mengantuk sangat. tidur tak cukup. asyik asyik menguap. i thought bila saya puasa, at least dapatlah kurang sikit mengantuk ni. sebab selama ni kalau saya puasa, saya tak mengantuk dalam kelas. nasib baik tak tertidur. menguap jelah sampai pedih mata.

hari ni saya dapat berita gembira. dengar cerita, khamis dan jumaat ni 1 uitm shah alam takkan ada kelas sebab semua lecturer ada program atas arahan naib canselor. ini berita baik. means boleh lah balik rumah. yippie! :D

excited giler dengar khabar ni. maklumlah sabtu ni dengan sabtu depan ada program money tree dari pukul 10 pg until 5 ptg. mestilah tak boleh balik. tapi bila dapat je tahu pasal tak ada kelas ni, apa lagi balik rabu, balik sini sabtu pagi. kira oklah. tiba tiba rindu kat rumah padahal baru je balik uitm.

balik ni saya nak practice bawa kereta sebabnya cuti hari tu tak bawa pun. oh ye, hari tu jumpa brochure pasal kereta myvi dalam kereta mak. excited dah ni ayah dah berura ura nak belikan kereta. and it is my favourite car. :) tapi kan ayah kata myvi mahallah. saya memang tahu tu. kalau nak compare saga lagi murah and lagi besar. tapi saya lagi suka kereta kecil. senang kalau nak parking and tak adalah nervous sangat bawa kereta :). tapi kalau nak beli saga pun oklah jugak asalkan warna purple atau warna coklat beige. kalau myvi, nak warna pink tu boleh? hehe ^^


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.