Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


heart kpop

Sunday 13 February 2011 | 23:30:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

dah ramai yang terkena virus kpop ni kan? termasuklah saya. hehe^^. actually, since matrik lagi dah kenal dengan dunia kpop ni, tapi lately ni baru serius dengan kpop. kalau dulu suka drama je, tapi sekarang ni suka lagu kpop pulak. oh, saya dah addicted giler :D


1. micky tvxq/jyj

mula 'diperkenalkan' oleh kawan sebilik saya time zaman matrik dulu. diorang semua fanatik dengan dbsk ni. dah 3 orang minat, diorang tarik saya join. mula mula saya taklah minat micky ni sebab time tu dia tak nampak comel lah. 1st impression, saya tertarik kat chang min. tapi rakan sebilik saya dah cop. tinggal micky je lah. micky pun micky lah. then, bila dia berlakon dalam sungkyunkwan scandal, jatuh cinta dengan dia baliklah. comel giler dia dalam drama tu. saranghae micky park yoo chun ♥ ;)

2. u know tvxq

seksi u-know, leader of tvxq. mamat ni memang boleh buat saya cair. lagi lagi dengan penampilan dia dalam comeback sekarang ni. gosh, seksi. haha. mula minat dia since comeback dia dengan chang min untuk album comeback diorang, 'why? keep your head down.' memang tak lepas mata ni tengok dia. hehe. i love you, u-know ♥ ;)

3. seo hyun snsd

sweet seo hyun. saya suka dia since dia dengan young hwa dalam 'we got married'. pipi dia comel giler. tembam, comel je. ;)

4. soo young snsd

minat dia since lagu hoot keluar. comel jugak soo hyun ni. manis je orangnya. saya jeles dengan kaki dia sebab kaki dia cantik. dia tinggi dan kurus. ah, jelesnya. ;)

5. yuri snsd

known her dari program realiti 'invisible youth.' lepas tu terus suka tengok dia. ceria and manis je orangnya.

6. taecyeon 2pm

okay, at first, saya memang tak suka 2pm ni sebab diorang tak hensem pun. adik saya selalu marah saya sebab 'kutuk' 2pm ni. sebabnya dia peminat no 1 2pm. orang kata, kalau kita tak suka kat orang tu lama lama kita suka jugak. betullah kan. tiba tiba saya tertarik dekat taecyon ni. hensem jugak dia ni. mata dia yang paling mahal. entah kenapa saya suka tengok mata dia. saranghae taecyon ♥ ;)

7. young hwa cnblue

lead singer CNBlue, Jung Young Hwa. suka tengok dia sebab dia hensem. hehe.

8. song joong ki

si comel, song joong ki. bekas pengacara music bank. dulu, tengok dia ni, tak adalah jatuh hati. tapi disebabkan watak dia dalam sungkyunkwan scandal, oh cair hati saya. dia sangat sweet kot. dah tu, orang kata muka dia sangat cantik. tak ada cacat cela. bersih je. saranghae joong ki ♥ ;)

9. lee min ho

suka dia bila dia berlakon dalam BOF. terasa jatuh cinta kot time tu. dalam sombong dia tu, ada jugak yang sweet. saranghae Lee Min Ho ♥ ;)

10. kim hyun joong ss501

minat dia lepas tengok BOF jugak. tak pernah tahu pun yang dia ni singer group SS501. lepas tengok BOF, baru tahu. hah, ni pun kena berebut jugak dengan my sister. ;p

11. dongwoon beast

pasal adik saya lah saya kenal beast. baru je kenal beast ni, so tak minat sangat dia ni. tak tahulah kenapa suka tengok dia. dah tersuka, nak buat macam mana. hehe~

12. Song Ji-eun secret

lead singer group secret. saya suka suara dia. plus, dia comel giler. setiap kali secret perform, saya fokus kat dia je sebab comel sangat. huu~

13. kwon sang woo

tahu pasal dia ni lepas tengok stairways to heaven. tapi time tu rasa biasa je. tak minat pun. lepas tengok cinderella man, saya dah suka dia. adik saya marah saya rampas 'pakwe' dia ni. hehe.

actually, banyak lagi. ada pelakon yang saya minat tapi saya tak ingat pulak nama dia. erk. minat, tapi lupa nama?? hehe~

psst: kebanyakan kpop star yang saya minat semuanya sebab comel, cantik and hensem. :D


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.