Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


"awak, saya rasa saya suka kat awak la.." ^^

Saturday 19 March 2011 | 21:16:00 | 4 comment(s)



salam bloggers!

saya rasa saya dah jatuh cinta. yes, i think i fall in love with someone. ♥ ;).. bukan saya tak pernah suka kat seseorang before ni. banyak kali dah. but itu suka suka tengok je. tak pernah suka betul betul kecualilah dengan seorang ni dulu. agak lama saya suka dia. sampaikan apa yang dia pernah buat kat saya pun, saya still accept him as my friend. tapi tu kisah lama. saya dah yakin sangat yang saya dah tak ada perasaan kat dia. sekelumit pun tak tinggal. glad, sebab dia dah berpunya. and dia pernah tolak saya dulu. huu~

but sekarang dah berbeza. saya rasa saya dah sangat suka kat seseorang. i have a symptom jatuh cinta. setiap masa, saya nak senyum je.betul. baca message dia confirm lah buat saya tersenyum. tapi bila saya keluar dari bilik pun terus terang saya cakap, automatik saya akan tersenyum. nak tidur pun saya nak senyum. ingat pasal dia pun buat saya nak senyum. hati saya rasa bahagia walaupun dia tak tahu yang saya suka dia. and i bet yang dia tak suka saya pun. sebab dari apa yang saya lihat, he treat me like a friend. just a friend. tak pelah kot. setakat ni saya tak rasa kecewa lagi. but i still hoping that one day, he will fall into me too. :)

my best friends dah tahu. penat saya sorok. but diorang berjaya jugak korek rahsia. pandai diorang teka. and saya pulak cuba untuk keep that secret. but automatik saya jadi gelabah bila diorang sebut nama dia. lah, mimik muka saya ni tak reti duduk diam lah. kan dah terkantoi. punyalah kecoh bila diorang dapat tahu. and sekarang ni, profile page fb saya penuh dengan post2 yang jiwang. semuanya berkaitan dengan cinta. ye, saya bahagia walaupun saya tahu bahagia ini cuma untuk seketika. saya tak tahu apa pengakhiran cerita saya. adakah cinta saya berbalas atau sebaliknya? saya cuma risau kalau dia dapat tahu yang saya suka kat dia, dia akan jauhkan diri dari saya. saya tak nak jadi macam tu. saya suka macam ni. dia kuat mengusik. tu yang saya suka. kadang kadang rimas juga, tapi bila dah suka, dah tak kisah.

saya jenis yang mudah suka kat seseorang. kalau orang tu baik dengan saya, and saya senang dengan dia, saya akan suka kat dia. perkenalan saya dengan dia baru je, tapi hubungan kitorang boleh kira rapat jugak. dia tak berapa hensem, tapi manis tu tetap ada. saya tak nak terlalu memilih dalam cinta. kalau saya dah suka, hati saya tak kisah dia macam mana.

saya tak berani nak luahkan perasaan saya. sebab saya takut persahabatan kitorang tukar jadi lebih teruk. i mean, mungkin pengakhirannya saya dan dia bukan kawan lagi. saya tak nak jadi macam tu and saya tak nak ada rasa kekok dalam hubungan ni. saya tak pernah rasa macam even though dengan ex bf saya dulu. dia ni lain. betul ke saya dah jatuh cinta?

kebanyakan tanda tanda ni ada pada saya. jatuh cintakah itu? ^^

You have no idea how many times I look at you and think "If only I had the courage to say what my heart thinks".. ^^

cakapdalamhati; rindu datang lagi.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.