Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


ok, saya dah rindu dia sangat.. tolonggg.. ='(

Monday 21 March 2011 | 21:24:00 | 4 comment(s)


salam bloggers!

previous entry saya bagitahu yang saya dah suka kat seseorang. and sekarang saya rasa sesuatu. saya rindu dia. bukan sikit, tapi banyak. smpaikan saya nak menangis sebab rindu kat dia. ok, saya perlukan doktor sekarang ni untuk rawat penyakit saya. kawan saya kata saya dah angau. saya tak boleh nak elak dah. saya memang senang teringat kat dia and ni buat saya rasa sangat susah hati. ='(

saya tak ada mood. kat kelas saya tak boleh fokus. saya tahu keadaan saya sangat teruk. saya tak pernah rasa macam ni lah. i need someone to talk to. but my sister tak reply message dari tadi. kawan saya off hp. fine, saya dah tahu nak cakap dengan siapa. please please, wahai hati sila bertenang.

saya tahu hati saya dah berbunga. kawan saya kata muka saya nampak sangat bahagia. setiap patah perkataan saya pun dah makin berbunga, jiwang. diorang kata saya dah lain, banyak cakap. muka saya cepat merah lagi lagi bila cakap pasal dia.

okay, sampai sekarang mood saya macam ni. saya nak menangis. saya rindu dia.. sangat... tolonggg.. ='(


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.