Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


again, minggu ni buat saya rasa penat

Saturday 9 April 2011 | 20:30:00 | 1 comment(s)


salam bloggers!

again sorry for rarely updating blog. quite lama jugak kan tak blogwalking. and yeah, sorry again.


1 week to go before study week start. and a week after that, final exam. and yes, still not prepare at all macamlah final exam lama lagi kan. macam apa je. macam mana nak berjaya ni. tak reti reti nak belajar. okay, as usual lah kan, waktu nak final nilah menggelabah giler giler sebab banyak assignment yang kena buat. gladly, yang tinggal cuma presentation maf and korean je. oh lupa, group project far yang baru dapat rabu lepas. plus, test maf menanti sabtu ni and written test+speaking test for third language.


semalam baru je lepas bel presentation. tidur pukul 4 pagi sebab tak hafal lagi. pagi tu bangun dengan malasnya sebab tak cukup tidur. but pelik sebab tak berdebar langsung. until lah madam call up names yang akan present on that day, and yes saya salah seorang daripadanya. 10th presenter. hati ni tak rasa cuak langsung tau. pelik pun ada. how can saya jadi tenang sangat. tangan saya tak sejuk like usual bila hari nak present. tapi after 7th presenter, rasa tenang tu suddenly hilang. tangan saya start shaking. hati saya berdebar. sampailah tiba giliran saya, tried to calm. but sedih giler kot. macam apa je saya present. saya jadi blur kat depan tu. speech tunggang langgang. apa yang saya present pun saya tak tahu. kat depan tu serba tak kena. tak tahu nak buat apa. lupe nak make eye contact dengan audiens. asyik pandang madam je. see, geram giler kot. kat depan tu serious, saya blur terus. abis tu, saya rasa nak nangis je. macam mana lah marks saya nanti.

pagi tadi pulak ada seminar far. at first, kitorang malas giler kot nak pergi. tapi pergi jugaklah kan since compulsary. tapi kitorang saja pergi lambat sebab biasanya lah kan, kalau module ke, seminar ke mesti start lambt. tapi salah la pulak. kali ni cepat start. kitorg kul 840 baru sampai. dah penuh dah. nasib baik de lagi seat kosong. spnjang seminar tu ngantuk kot. rasa nak tidur je. panas pulak tu. air cond tak berfungsi. bukan dengar sangat pun. lama lama dah boring, mana nak fokus. dah boring, mulalah kacau orang. usha sekeliling tengok mereka mereka yang selamat sampai ke tempat lain (tidur). haha~

balik je dari seminar, kitorang pergi tasik seksyen 2. saya tolong kawan saya untuk assignment arab diorang. jadi camerawoman untuk diorang. then, kitorang jalan jalan kat pkns. bila dah berjalan, mestilah lapar. makan mcd. :) tapi kan, minggu lepas je, saya dah makan fast food 3 kali. minggu ni 1 kali. not good lah. duit pun banyak terbang. sia sia lah saya jimat few weeks sebelum ni. duit terbang macam tu je. dah, kena stop makan. tak boleh makan fast food dah buat masa ni. it's not good for our health. huu~


okay, later saya upload gambar. line macam slow je. lagipun saya dah mengantuk ni. nak tidur jap. nanti saya bangun balik, i'll try untuk update entry baru.

cakapdalamhati; we are no longer close anymore. i miss our old time together.




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.