Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


it's APRIL..

Friday 1 April 2011 | 16:22:00 | 2 comment(s)

salam bloggers!

dah masuk bulan april dah pun. masa sangat cepat berlalu. tak perasan pun. and bila dah masuk bulan april ni, makin lama final exams makin dekat la kan. tapi preparation macam apa je. huu~

sorry for not updating blog. minggu ni memang mencabar mental dan fizikal saya. badan saya sangat lemah sekarang ni sebab last night saya tidur pukul 5 am and woke at 7 am. 2 jam je? sigh.. nak buat macam mana. suppose memang plan tak nak tidur sebab today ada presentation bel and madam akan tell siapa yang akan present dalam kelas. so, everybody have to be prepare. dah la dengan test psa lagi. saya baru baca semalam. and tadi saya tak sure saya jawab apa. simple but entah la. ignore je..

gladly, it was not my turn to present today. i asked my mum utk doakan supaya bukan saya yang kena. thank you mum for your support. when she's called me, i feel like want to cry. sebab rasa penat sangat. pagi tadi, saya bangun dengan kepala yang berpusing. but kuatkan je diri tu. jalan pun macam tak berdaya je. just now, abis kelas je, saya terus tidur. 3 hours and then saya bangun. actually not really 3 hours. 2 hours ++. my mum again called me asked about presentation. i told her, not my turn today. she knows that i was tired, asking me pukul berapa tidur but tak marah pun bila saya kata saya tidur lewat sangat. i miss you mum. wish that i can hug you right now. saya penat..

3 hours slept tak cukup lagi ni. but tak boleh tidur dah la. kepala masih lagi pening.tambah pula, saya tak makan satu apa lagi for today. my appetite has gone. lapar sangat but tak terasa nak makan. nak beli nasi, tak rasa nak makan nasi. ada roti, tak lalu nak makan. nantilah kalau saya dah rasa nak makan, makanlah. kalau tak, perut ni saya jamah jelah dengan something yang ringan. biskut ke.



cakapdalamhati; even though saya rasa sangat penat, but there is someone yang able untuk ceriakan hari hari saya.thank you :)



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.