Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


saya seorang yang sensitif. oleh itu, saya mudah menangis~

Tuesday 5 April 2011 | 18:58:00 | 2 comment(s)

salam bloggers!

sorry again sebab biarkan blog ni lama tak berupdate. makin dekat final, makin sibuk. ni cuma entry pendek je. sebab saya pun tak tahu nak update apa sebenarnya. huhu~

minggu lepas sangat menduga mental dan fizikal saya. tak terkejar rasanya. apatah lagi kan kalau nak update blog. hari ni saya lega sikit sebab test far dah lepas. cuma risau presentation bel je la yang mungkin giliran saya minggu ni dengan test mgt. next week, presentation mgt dengan test maf pulak. oh lupa, group assignment korean tak settle lagi. huu~

saya tak banyak nak cerita pun. semalam mood saya agak tak stabil. my heart is fragile, senang tersentuh. orang sensitif, biasalah. but saya sedih sebab benda yang tak sepatutnya saya sedih. cuma tu lah, orang sensitif, benda kecil pun nak sedih. actually lebih kepada kecewa. kawan saya kata saya tak boleh buat keputusan terburu buru. biarkan masa menentukan. cuma entahlah. saya rasa penat sangat. apa yang saya buat macam tak ada apa-apa kesan pun kat hati dia. macam dah give up ada. tu pasal saya buat keputusan macam tu.

malam tadi saya menangis teruk. glad sangat lah sebab roomates dah tidur. tinggal saya seorang je yang berjaga sebab nak study far. saya ok je sebenarnya. actually sikit je lah ok. sebab hati saya masih lagi rasa kecewa. but bila kawan saya hantar mesej tanya saya ok ke tak, hati saya jadi tersentuh. saya terasa nak menangis. and last sekali tanpa saya dapat tahan, air mata saya tumpah dengan lajunya. tak nak henti henti. saya seka air mata saya, makin laju nak tumpah. orang kata kalau rasa nak menangis, menangis je lah. jangan simpan nanti lagi sakit. lama jugaklah baru saya ok balik. but sikit je lah ok.

pagi tadi saya bangun dengan keadaan pening kepala. orang menangis sebelum tidur memanglah macam tu. saya pergi kelas dengan harapan supaya hati ni boleh bertahan. saya kena kuat. and bila kawan saya tanya lagi ok ke tak. saya jawab ok je lah. tapi dalam hati Allah sahaja yang tahu betapa sedihnya saya. walaupun saya tak tahu perasaan dia kat saya sebab saya pun tak pernah nak luahkan, but hati saya macam rasa yang kitorang hanya sesuai untuk berkawan. saya susah nak suka kat seseorang. tapi bila saya alaminya sekarang, hati saya sekali lagi kecewa teramat. saya ingatkan kali ni dah lain. saya ingatkan saya akan jumpa orang yang sesuai untuk saya. tapi rasanya belum tiba masanya lagi. but kawan saya kata, jangan cepat sangat mengalah. biar je masa tentukan. kalau ada jodoh, tak kan kemana kan.




my heart is fragile. please handle it with care..

cakapdalamhati; my favourite quote - 'no one is afraid to say i love you, they are afraid of response.'



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.