Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


entry tak ada title

Thursday 26 May 2011 | 07:54:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

it's been a week already. blog ni senyap je kan. tak tahu nak update apa. tak sampai sebulan pun lagi saya cuti and saya masih lagi jadi penganggur di rumah. menggemukkan diri. huu~ plan nak kerja bulan depan but still tak tahu nak kerja apa. my friend ask me to work kat jusco eon AU2. but borng tak ambil2 lagi pun. bila entah nak ambil tak tahu la.

sabtu ni i will not be here, nak bercuti dengan family pergi bandung. excited jugak la since saya tak pernah pergi sana. time kecil dulu ye lah selalu pergi singapore. tapi tak ingat satu pe pun sebab time tu kecik lagi an. excited, excited jugak, tapi barang still tak packing lagi. konon nak start kelmarin la, tapi bila bukak almari je, tak tahu plak nak bawa baju apa pergi sana. pergi 4 hari je pun. hari ni nak kemas betul2, nanti mak bising pulak kalau tak kemas2 lagi. huu~

boring giler entry ni rasanya. sorry la. actually, last night my friend asked me bila nak update blog. well, saya update ni pun mungkin sebab dia tanya and mungkin bukan. erk. yang mana satu? huu~ saya memang nak update pun sebab lama sangat dah blog ni terbiar. 1 week da pun. saya bukan blogger femes. so, kalau tak update sangat siapa yang nak datang kat blog ni an. sob sob. hee~

oh ye, baru perasan, blog ni da almost 2 years la. i start buat blog ni bulan june la. my 1st entry 18/6, cukup la dua tahun nanti. lama jugak an saya berblogging ni. and now followers saya da 400++. quite okay. follower tak ramai tak pe asalkan visitors tetap ada. tak de diorang ni, tak meriah la an blog ni. sunyi je nanti. huu~

okay, i'll stop here. chow~



cakapdalamhati: perasan tak yang saya dah tukar header? yeah, i'm so in love with domo right now. :D. ah lagi satu, shoutbox saya da sorokkan tau. jangan tercari cari pulak. ada kat tepi tu. huu~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.