Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


kawan makan kawan?

Saturday 14 May 2011 | 23:12:00 | 4 comment(s)

salam bloggers!

malam ni entah kenapa hati ni teringat sesuatu. sedih sangat rasanya bila kenang balik. terasa berat diri ini diuji. benarkah apa yang saya rasa dan fikir selama ni? adakah saya tersilap menilai?

terus terang la saya cakap, saya sanggup lupakan apa yang that person buat kat saya and saya sanggup maafkan dia kalau dia berubah. kita kenal agak lama. tapi kenapa dia sanggup buat saya macam ni? hati saya terluka tau. kita kawan karib kan? tapi kenapa mesti buat macam ni? sanggup kan. demi kepentingan diri, kutuk kawan sendiri. mula mula memang tak percaya sangat dia sanggup buat macam ni. tapi saya bukan menuduh tanpa sebab. saya dah nampak dah perubahan before ni. tapi saya tak pasti until another friend told me about that person. apa yang dia buat kat saya kat belakang. aduh, pedihnya hati. kenapa weh, kenapa? apa yang kau tak puas hati sangat kat aku ni?

aku bukan nak tuduh kau tanpa sebab ok. aku ada dua saksi yang aku boleh jadi bukti. kau dah lain. aku nampak semua tu. aku bagitahu rahsia aku kat kau. aku percayakan kau 100%. aku anggap kau kawan baik aku weh. tapi kenapa kau hancurkan persahabatan ni. terus terang lah aku cakap, aku tak tahu kau akan buat apa lagi. tapi one thing for sure, aku jadi takut dengan kau. macam macam kau boleh buat. orang lain semua mungkin tertipu dengan kau, percaya kau sebab diorang tak tahu. tapi bukan aku. maaf, hati aku tak mampu berdalih. aku tak boleh terima apa yang kau buat kat belakang aku. depan tunjuk baik, belakang kau tikam aku dari belakang.

kalau ikutkan hati, nak je aku bagitahu semua pasal niat kau tu. tapi kau kawan aku weh. kawan baik pulak tu. aku tak sanggup nak malukan kau depan semua. biar je lah aku pendam je semua ni. aku rindu kau weh. aku rindu kau yang dulu. macam yang aku cakap tadi, aku boleh maafkan kau kalau kau berubah. kau sendiri mesti pelik bila aku dah lain kan. sorry, aku tak mampu nak buat selamba lepas tahu apa yang kau buat. aku terpaksa weh. bila kau tanya aku kenapa, aku tak jawab kan. aku tak sampai hati nak bagitahu. aku nak kau sendiri fikir apa yang kau dah buat. kau patut tahu apa yang kau buat kat aku. tak perlu kau tanya aku. selama ni kau berpura pura. jangan menipu lagi.



kepada kau, please berubah. aku rindu kau yang dulu. apa yang kau tak puas hati kat aku weh? aku percaya kan kau, tapi kenapa kau sanggup buat aku macam ni?

cakapdalamhati; sepanjang hidup ni, buat pertama kali ditikam kawan dari belakang. pedih, sakit hati ni. aku nak kau berubah. tolong berubah ok.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.