Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


sila bawa tisu kalau nak tengok nur kasih the movie

Friday 20 May 2011 | 22:13:00 | 8 comment(s)

salam bloggers!

bila nak cuti sekolah ni kan, time tu la banyak movie best keluar. and waktu ni jugaklah duit pun dah kering. kuikui. tapi ada hati nak keluar jugak. hee~

oh, dah tengok nur kasih the movie? saya dah. best giler. yang tak tengok lagi, tengoklah. tak rugi. once korang tengok, mesti korang tak puas. nak tengok banyak kali. huu~ ;) mesti movie ni box office kan? yelah, da drama pun berjuta penonton yang tengok, apatah lagi movie. mestilah nak tengok, nak tahu apa kesudahan kisah nur amina dengan adamnya kan? =))



plan nak tengok semalam, tapi cancel, postpone ke hari ni. tadi keluar tengok kat klcc dengan my sister, tiqa my bff dengan pakwe tiqa. masuk 10 minit lewat tapi nasib baik tak start lagi. penuh tau panggung. dapat duduk seat tepi je, tak seronok. tapi tak pe la. daripada duduk seat bawah kena mendongak. tu lagi tak best. huu~

'nur amina' dan 'adam' ^^












para pelakon dan krew nur kasih the movie

trailer nur kasih the movie:




komen saya tentang cerita ni?

saya bagi 4.5/5 star. sebabnya, ada beberapa scene buat saya confuse sekejap. tapi tak pe lah. sebab cerita ni da best sangat. buat tak peduli je semua tu. haha. movie ni berjaya membuatkan saya sedih tapi tak sampai tahap nak nangis ye. huhu~ adik saya nangis, saya nak nangis tak dapat. rasa sedih tu, tapi air mata tak nak turun, bergenang je kat mata ni. huhu~ ada beberapa scene yang memang buat saya rasa sedih sangat. tapi tak nak lah bagitahu sini, tak suprise plak. apa kata korang tengok sendiri? mesti puas hati. tak rugi tahu. :D

btw, syabas and tahniah buat pengarah kabir bhatia for making such a great movie :D



lagu tema nur kasih. sedap jugak suara tiz zaqiyah ni kan :)




cakapdalamhati; movie ni best buat saya rasa nak tengok lagi dan lagi. ;) jom ramai ramai kasi pecah panggung tengok nur kasih the movie ni. xD


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.