Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


tak ada lagi privasi

Sunday 15 May 2011 | 22:34:00 | 2 comment(s)

salam bloggers!

saya keliru sekarang ni. kepala saya dah berserabut. saya pening. saya tak tahu siapa betul, siapa salah. hati saya jadi serba salah. saya asyik fikir yang it was all my fault. saya tak patut fikir macam tu. saya suppose to trust kawan saya. but saya tak. akibatnya because of one person, our friendship jadi macam ni. betul ke tindakan saya?

okay, saya maafkan that person. marah saya tak lama even though memang la kan hati saya sangat sakit. kecewa giler. but because saya sayang that person, saya sayang friendship kitorang, saya sanggup lupakan semua ni. but right now, hati saya jadi serba salah. saya tak tahu nak buat apa dah. hati saya kata lain, fikiran saya kata lain. susahnya macam ni.


okay, korang mungkin tak tahu kenapa saya macam ni. saya cakap pasal apa ni. apa yang menyebabkan saya macam ni. i won't tell here. saya dah rasa saya tak ada privasi dah ni. saya dah macam tak bebas menulis. so, saya dah ambil keputusan. i'll create a new blog. lebih tepat lagi, private blog. saya dah tak boleh cerita macam macam lagi kat sini. don't worry, blog ni tetap ada.

and yes, ni pun blog peribadi saya. but ianya bukanlah terlalu peribadi. cerita cerita suka duka saya, saya akan write kat blog lagi satu. i'll make it private until one day kalau saya rasa saya nak open it for public, i will.
ni je caranya. i hate writing in a diary. so satu lagi blog akan jadi diary saya. apa apa luahan, saya akan post kat situ. only me yang boleh baca. and if orang lain nak baca must minta permission dulu. kalau saya bagi, boleh la. but tak la kot. sebabnya i want to make it private. i don't want anybody know what i'm doing. saya boleh bebas bercerita sebab tak ada sesiapa akan tahu. sorry, i have too. sebab memang saya rasa dah tak bebas dah menulis.

before ni i wrote about a guy yang saya suka. last year entry. malam tu jugak he read up my blog without saya expect. and i have to delete that entry. and now, again, someone read my blog. buat hidup saya tak tenang sekejap. buat saya rasa bersalah sangat. padahal ianya bukan la salah saya sepenuhnya. haih, entah la. saya pun dah keliru sangat dah ni.



cakapdalamhati; why i have to get through all this? don't treat me like i still a little girl. i have grown up.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.