Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


day 2: the meaning behind your blog name

Monday 27 June 2011 | 17:20:00 | 3 comment(s)

salam bloggers!

masih lagi entry pasal 30 days challenge. malam tadi dah update satu entry. tu baru jawab 1 soalan. ada lagi 29 soalan tak berjawab. banyak tu. da la orang ni memang malas nak taip entry baru sekarang. huahua. xp


day 2: the meaning behind your blog name


'story begins here'. that's my blog name. kenapa? sebab ni lah diari saya. semua cerita sama ada suka, duka, semua saya cerita kat sini. as you can see, most entry dalam ni, semuanya lebih kepada peribadi.

sebelum header domo kat atas ni, saya guna header ni. first time buat header, inilah hasilnya. :)

actually, dah banyak kali dah saya tukar nama blog. tapi saya dah tak ingat la. banyak sangat. 1 je saya ingat. sebelum nama ni, saya guna nama 'aida purplish punye blog'. kenapa mesti purplish? tak nampak pun purple dalam blog ni. banyak pink ada lah. huhu.

nama tu wujud sejak saya di matrik. kisah di sebalik nama tu? biarlah rahsia. haha. nak cerita panjang panjang, tu cerita lama. pendek kan je la eh. =P

nak dipendekkan cerita, kebetulan satu hari tu baju kurung yang saya pakai lebih kurang sama pulak dengan kaler baju melayu yang sorang mamat dalam kuliah saya ni pakai. saya minat dia dulu. hee~ dah kebetulan sama, terus melekat saya panggil dia purplish. nama rahsia la. supaya tak ada orang tau saya cakap pasal siapa. huhu.
tu je lah ceritanya.

sebelum nama tu, saya ada guna lagi nama lain untuk blog ni. tapi tak ingat. huu~


:: dalam dilema. betulkah tindakan ni?


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.