Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


day 3: your favourite television programme.

Tuesday 28 June 2011 | 13:08:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

beberapa hari ni entry cuma berkisar tentang 30 days challenge je an. orang tak ada idea. macam ni lah. haha. tak pe la. boleh seleseaikan challenge ni cepat, nanti boleh sambung dengan tvxq challenge pulak.

oh, ni mungkin entry terakhir untuk bulan ni. kalau saya sempat update esok, ada lah lagi satu entry. kalau tak tunggu 2 minggu lagi lah. sebab start jumaat ni until sabtu depan, saya tak ada di malaysia. i'm going to paris. wohoo! macam tak percaya akan menjejakkan kaki ke kota paris. :D

dah balik nanti saya cerita banyak banyak pasal percutian saya kat sana okay ^^.

day 3: your favourite television programme



banyaklah. sebab saya suka tengok tv. haha. saya tak berapa tengok sangat cerita melayu unless kalau cerita tu best. macam baru baru ni, siaran akasia nora elena. tu saya suka. :)

saya lebih banyak tengok drama korea and drama cina. bukan yang malaysia punye, saya tengok yang hongkong punya, tvb drama. sekarang ni, cerita favourite saya yang tengah saya tengok kat tv, drama boys over flowers. walaupun drama tu dah tengok and ada dvd drama tu, tapi tetap nak tengok jugak. dah cerita best kan. mana boleh terlepas. huhu. lagi, drama babyfaced beauty lakonan jang nara. ingat lagi drama 'the successful story of a bright girl' dengan 'my love patzzi'? heroin drama tu dah kembali untuk berlakon drama korea. and babyfaced beauty 1st comeback dia lepas bertahun tahun berlakon di china.

lagi, saya suka tengok variety show 'oh my school', 'invincible youth'. music show pulak, saya suka tengok music bank. setiap minggu tak nak terlepas. dari situ lah saya tau lagu lagu baru, comeback dari bintang kpop. :) ada lagi. layan jugak JK hits dengan seoul sunday kat channel mtv.

banyak lagi sebenarnya. tapi malas nak list. huhu.

:: semuanya nak korea je. belajar bahasa korea, tapi tak faham faham jugak. haha. susah. >.<



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.