Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


menangis bila tengok result. alhamdulillah :)

Friday 17 June 2011 | 08:03:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

awal giler online ni. bangun pagi tadi, terus online. semalam memang susah sangat nak dapat line streamyx ni. 1 hari tak ada line. risau jugak kalau tak dapat online lagi hari ni.

hari ni result keluar weh! tau, saya tak ada perasaan pun minggu ni. orang, makin lama nak result kuar tu, makin berdebar. saya tak ada apa-apa perasaan. risau jugak lah kan. entah dapat berapa entah.

online je pagi ni, bukak fb dah ada orang post pasal result dah. sudah! mulalah terasa debaran. laju je bukak emel, padahal dah start takut. sebab exams hari tu saya tak buat dengan baik. wondering berapa yang saya akan dapat semester ni lagi lagi untuk 2 killer paper tu. janganlah fail kan. risau risau.
scroll cepat cepat, tapi mata tak tengok skrin. tengok sekali imbas saja. alhamdulillah! terima kasih ya Allah! saya lulus! tak ada yang fail! :) walaupun semester ni punya saya tak dapat DL lagi, tapi alhamdulillah meningkat. unexpected result! lagi lagi FAR. saya tak berani target tinggi. lagipun carry mark saya separuh je dari 40. bayangkan macam mana perasaan time tu. jawab exam pun tak berapa ok. semua soalan, terus teranglah sangat tak yakin tau. banyak yang main hentam je. tapi alhamdulillah. saya tak sangka saya mampu dapat lebih dari yang saya target. cuma paper MAF je saya terkantoi sikit. tak pe lah sebab lulus jugak. lagipun lebih jugak dari apa yang saya target. hari tu jawab macam nak nangis. susah. entah apa apa jawab. tu yang risau tengok result. paper bahasa, alhamdulillah. lulus. bahasa korea sangat susah. risau kalau kalau kena repeat paper tu. huu~



terima kasih ya Allah atas result ni! :D


:: cadang cuti 4 bulan ni nak kerja. tapi tak kerja kerja pun lagi. entah kerja ke tak tu. huhu~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.